duminică, 9 iunie 2013

Dorință

Îmi doresc un hamac în mijlocul pădurii
și adierea vântului pe post de camarad,
foșnet de frunze să-mi tremure pe alături,
Dar urechile-mi s-asculte doar Cuvântarea Ta.

Îmi doresc o bancă pe o insulă pustie-n mijloc de ocean
și păsări albe pe post de vestitori,
cântec de ape în juru-mi să sune,
Dar inima, o perlă din scoică, să fie în Palma Ta.

Îmi doresc un leagăn pe bolta cu stele,
cu soarele-n stânga și luna în dreapta mea,
să pâlpâie în juru-mi numai lumină,
Dar ochii să mi se scalde în Privirea Ta.

Îmi doresc o pătură întinsă pe verde câmpie,
cu flori pe alături și mii de culori,
să emane în aer miros de nard curat,
Dar ființa să-mi fie învaluită doar de Mireasma Ta.

Știu bine că toate vor trece: lună și stele,
păsări și ape, păduri și câmpii,
Dar pe vecie îmi doresc să Te am alături
cu Glasul, Privirea, Mireasma și Ocrotirea Ta.
(D.L, iulie 2012)


Un comentariu:

AryDae spunea...

Foarte dragutza poezie. Domnul sa te binecuvanteze! Pupici

Trimiteți un comentariu