miercuri, 5 iunie 2013

Dor de Cer

Mi-e dor să-mi termin alergarea
pe-acest pământ plin de păcat.
Abia aștept să se deschidă Poarta,
să vină Domnul și la piept să-I cad,
să-I stau în brațe și să-I simt iubirea
pe care a avut-o atunci când S-a jertit;
Salvat-a de gheenă întreaga omenire,
dar azi încă suspină, căci mulți nu L-au primit.

Doresc să-I mulțumesc pentru răbdarea
cu care m-a crescut și m-a îngrijit,
C-a fost cu mine în lume și în al ei tumult,
mi-a dat putere-n luptă, credința mi-a întărit
căci m-a ales pe mine, un bulgăr de pământ
să flutur steagul păcii, prin ploaie și prin vânt,
să răspandesc lumina prin fapte și cuvânt.

Aștept să vină clipa în care Îl voi vedea
încoronat cu glorii, cu laude şi cânt
de cei ce L-au slujit o dată pe pământ.
Doresc să-I văd privirea și zâmbetul senin,
Când își v-a întâmpina Mireasa, pășind spre altar sublim,
S-aud cel mai frumos cântec și glasul cel senin
Șoptindu-mi la ureche: "Păşeşte azi în Slavă,
să fii a Mea deplin!"
(D.L, 12 august 2012)


2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumos! Cred că e prima data când ajung pe aici, și mă bucur de ceea ce găsesc. Multe binecuvântări și har să ai!

Dor de Cer spunea...

Mulțumesc frumos pentru apreciere și încurajare! Fii binecuvantat!

Trimiteți un comentariu