vineri, 21 iunie 2013

Examen Final


      E perioada examenelor; încă un an de facultate e aproape de sfârşit şi în această perioadă se pot vedea rezultatele a ceea ce am făcut un an întreg. Uneori putem aprecia nota pe care o vom lua şi ne putem autoevalua singuri aşteptând rezultatul cu nerăbdare, cu inima strânsă, cu nădejdea că va fi unul mulţumitor, sau cu o urmă de îndoială...
       Azi am dat cel mai greu examen din acest semestru. Am învăţat, m-am zbătut, am obosit, am luptat şi totuşi am căzut. M-am simţit demoralizată, am plâns şi m-am gandit cât de dureros ar fi să cad la Examenul Final al Lui, când voi sta în faţa Tronului de Judecată al Marelui Împărat; cât de sfâşietor ar fi ca Verdictul final să fie unul negativ, poate din cauza unei singure vorbe nepotrivite, a unei clipe de neveghere, a unei greşeli minore...
      Ce trist ar fi ca dupa o viaţă trăită alături de El, o viaţă de luptă şi zbatere răspunsul să fie NU!
     Aşa că de azi m-am hotărât să mă pregătesc şi mai mult pentru Cer, căci viaţa pe pământ cu bune şi rele va trece, iar ţinta mea e să fiu pentru veşnicie cu El, Mirele meu; dorinţa mea supremă e să mă prăbuşesc la Picioarele Domnului Isus Hristos şi să rămân alături de El în Împărăţia Tatălui.

Invingatorii nu renunta iar cei care renunta nu ajung invingatori


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu